-->
recentاخبار

آخر الأخبار

recentاخبار
recentاخبار
جاري التحميل ...
recentاخبار

مشاهدة القبض علي أبو العز الحريري أثناء توزيعه مبالغ ماليه علي بلطجية في محيط مقر الإخوان بالإسكندرية

القبض علي أبو العز الحريري أثناء توزيعه مبالغ ماليه علي بلطجية في محيط مقر الإخوان بالإسكندرية من أجل الاستمرار في المناوشات لحين حرق المقر.



القبض على النائب السابق بمجلس الشعب أبو العز الحريريالشيوعي الملحد و هو يوجه البلطجية بالاموال لحرق مقرات الإخوان والإعتداء على أفراد حزب الحرية والعدالة ، بالاضافة لضابط بأمن الدولة سابقا وتم تسليمهم الى الشرطة من قبل شباب الإخوان بالأسكندرية وجاري التحقيق معهم الآن
 
 من مشاركات عضو من حزب الحرية والعدالة
نصيحة للى رايح يحرق مقار الاخوان 
 
1- خد بالك من الكشف اللي في درج المكتب الاولاني ، ده كشف باسامي الفقرا اللي في المنطقة بنوزع بيه الاعانات الخيرية عليهم .

2- الدوسيه الاخضر اللي فوق المكتب ده فيه افكار شباب المنطقة ومشاريعهم عشان نحارب البطالة .

3- الدعوات اللي في الأظرف البيضا على الترابيزة الصغيرة كنت محضرها عشان اخدها معايا وانا نازل اوزعها على الدكاترة والممرضين اللي هايشاركوا في القافلة ا
لطبية للعلاج المجاني اللي هاتشتغل يوم الجمعه الجاية في المنطقة .

4- لو دخلت الاوضة المقفولة على يمين الطرقة خد بالك من الملابس في الاكياس على الارفف ، دي كانت ملابسنا المستعملة واحنا اخدناها وسهرنا عليها ايام عشان نجددها ونغسلها ونوزعها على الطلبة الفقرا في جامعتي .

5- اجهزة الكمبيوتر عليها نشيد حلو اوي عن فلسطين ، و شوية قراءات نادرة للقرآن الكريم بصوت عبدالباسط و المنشاوي ، وكمان ملف الاكسل اللي سهرت عليه الخميس والجمعه احضره باسامي الطلبة الغير قادرين في جامعتي عشان نساعدهم بالاعانات الشهرية وتمن الكتب ، بالله عليك حافظ عليهم عشان ماعنديش نسخة تانية .

6- الكتب اللي في المكتبة ومعظمها عن الاخلاق والعمل الجماعي و اعداد الشاب المسلم ، ياريت تاخد بالك منها .

7- اخر حاجة شوية بوسترات للشهداء و اذكار اتفرج عليهم قبل ما تحرقهم وبص لصورة الشهيد (كريم بنونة) يمكن يكون صاحبك وقابلته قبل كدا في الميدان .

ياريت بعد ما تخلص مهمتك في المقر ترد الباب وراك بالراحة عشان ماتزعجش باقي السكان في العمارة اصلهم ناس طيبين من اهلنا وبيحبونا زي ما احنا بنحبكم
 

عن الكاتب

Hawk

التعليقات



جميع الحقوق محفوظة

ميكسات عربية